اجاره خودرو پورشه کاین

پورشه کاین که ترکیبی عالی از عملکرد خودروهای اسپرت و کاربردی بودن روزمره است، تجملات را به خطر نمی‌اندازد – پورشه‌ای باکیفیت برای آن شناخته شده است. با کاین، هم راننده و هم سرنشینان می‌توانند از فضای داخلی مجلل و جادار با قابلیت اتصال دیجیتالی برجسته، صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی فول اچ‌دی، و سیستم‌های کمکی پیشرفته که شامل دستیار دید در شب است، لذت ببرند که به شما کمک می‌کند فراتر از چراغ‌های جلو را ببینید. 

اجاره پورشه کاین

با پورشه ماکان، سازنده خودروهای اسپرت اشتوتگارتی مدل موفق دیگری را خلق کرده است. ماکان کمی کوچکتر از پورشه کاین، کاربردی تر و بالاتر از همه پویاتر از برادر بزرگش است. دلایلی عالی برای اجاره پورشه ماکان و تجربه لوکس همه جانبه برای خودتان.تمامی خودروهای پورشه این برند آلمانی به خاطر راحتی رانندگی و طراحی زیبا و اسپرت خود مشهور هستند. چه در حال رانندگی باشید و چه نباشید، در هنگام اجاره پورشه ماکان، تجربه ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. می توانید آن را برای یک یا چند روز و همچنین برای ترانسفر خود به فرودگاه یا از فرودگاه رزرو کنید.

کلاس و چابکی

کاین چابک ترین و جمع و جورترین SUV پورشه است. این کراس اوور پرفورمنس با تطبیق راحتی، به همان اندازه که برای تعطیلات آخر هفته مناسب است، مناسب است.

تجربه بی نظیر

کاین با داشتن تاریخچه یک مسابقه‌ای، می‌پیچد، می‌چرخد، و شتاب می‌گیرد، مانند پسرعموهای اجدادی اسپورت‌تر که پورشه را مترادف با سرعت و تجمل میشناختند.

استعداد همه جانبه پورشه کاین

کرایه خودروی لوکس خود را با شرکت آلفا تیم اجاره کنید. ما از دفتر مرکزی خود در تهران، تحویل و جمع آوری وسایل نقلیه را در تمام شهرهای بزرگ ایران سازماندهی می کنیم. پورشه کاین یک SUV جمع و جور است که بهترین ها را از جهان های مختلف ترکیب می کند. اسپرت بودن به لطف موتورهای قدرتمند توربوشارژ و شاسی که با فشار یک دکمه سفت می شود. و همچنین مناسب بودن برای استفاده روزمره به لطف صندوق عقب بزرگ که برای یک تعطیلات طولانی با خانواده به اندازه کافی بزرگ است. همانطور که در Porsche Cayenne & Co، در Macan نیز از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است. به همین دلیل است که پورشه کاین پرفروش‌ترین مدل گروه خودروسازی اشتوتگارت است، پیش از خودروی اسپورت پورشه ۹۱۱ و مدل‌های دیگری مانند پورشه پانامرا یا کیمن. همه کاره را در هر زمان تست کنید و افسانه گروه خودروسازی اشتوتگارت را در یک SUV تجربه کنید. شما نه تنها می توانید پورشه کاین را در تهران، بلکه در کرج و ارومیه نیز اجاره کنید. بررسی مستقل پورشه کاین یک گزینه ایده آل است، به خصوص قبل از خرید خودرو.

 

اجاره خودرو پورشه کاین