اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اگر قصد اجاره خودرو های شاسی بلند لوکس و لاکچری  را دارید با ما همراه باشید تا با انواع بِرندهای شاسی بلند و ویژگی‌های منحصربه‌ فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو شاسی بلند در تهران” همراه شرکت اجاره خودرو آلفا تیم باشید تا از نحوه اجاره و هزینه ها اطلاع پیدا کنید.یک معامله خارق العاده برای یک ماشین کرایه ای SUV دریافت کنید – وسیله نقلیه ای عالی برای تعطیلات پر جنب و جوش با کل خانواده. اطمینان حاصل کنید که همه افراد فضای زیادی برای پای خود دارند و می توانید تمام چمدان های خود را با یک SUV بزرگ و مجلل جا دهید. با تعداد زیادی خودروهای کرایه‌ای SUV با کیفیت بالا، مقصد شما برای یک تعطیلات یا سفر جاده‌ای امن و مفرح است.

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت 

از آنجایی که امروزه بازار‌ کرایه ماشین و معامله و فروش اتومبیل های شاسی بلند‌ بسیار‌ پر طرفدار تبدیل شده و تقاضا‌ برای‌ این گروه از خودرو ها افزایش‌ چشم گیری داشته شده ، شمار‌ بسیار بالایی از کمپانی های خودرو ساز‌ در سراسر‌ دنیا‌ ، اقدام‌ به ارائه ی خودرو‌ های خود در دسته ساشی بلند‌ نموده اند . در ادامه‌ با ما همراه باشید تا با جدید‌ ترین اتومبیل های شاسی بلند‌ لوکس‌ و نکات حیاتی جهت‌ کرایه خودرو‌ شاسی‌ بلند‌ آشنا‌ شوید .

مدارک لازم جهت اجاره ماشین شاسی بلند

همان طور که می دانید، خودرو های شاسی بلند از جلمه تویوتا لندکروز، لکسوس NX، اف جی کروز باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودروهای شاسی بلند به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار گیرد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو (الزامی نیست)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

 

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

 

نکات مهم هنگام اجاره ماشین شاسی بلند

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو اجاره کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.