اجاره خودرو مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو با ویژگی های منحصر به فرد و لوکس خود، تجربه رانندگی بی نظیری را ارائه می دهد. چهار مسافر می توانند از فضای داخلی جادار لذت ببرند که با تزئینات چوبی ظریف و جزئیات دقیق دست ساز مشخص می شود. یک سیستم تهویه مطبوع قدرتمند که در صورت باز بودن سقف پارچه ای تنظیم می شود، راحتی را تضمین می کند. با سبک و لهجه های خاص، گرن کابریو یک خودروی لوکس ایده آل است. Gran Cabriolet برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک نسخه دراپ از GranTurismo معرفی شد. زمانی که عرضه شد، اولین کانورتیبل چهار در این برند بود. قبل از GranCabrio فعلی، مدل‌های Sport و Fendi در سال ۲۰۱۱ و مدل‌های MC یا Maserati Corse در سال ۲۰۱۲ وجود داشتند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک سریع و روان است و یک گزینه دستی نیز وجود دارد که می توان آن را از طریق فرمان کنترل کرد. سیستم Skyhook به طور خودکار سیستم تعلیق را با شرایط رانندگی و سبک راننده تنظیم می کند. یک مازراتی گرن کابریو را برای یک تجربه هیجان انگیز اجاره ماشین لوکس انتخاب کنید.

مازراتی گرانکابریو را تجربه کنید

مازراتی گرن کابریو در زیر نمای بیرونی جذاب خود، گرمای یک خودروی اسپرت را پنهان می کند. گرن کابریو به یک موتور ۴.۷ لیتری V8 مجهز است که می تواند تنها در ۵.۲ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. با قدرت ۴۵۰ اسب بخار می تواند به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت برسد.

چرا مازراتی گرن کابریو انقدر قابل اعتماد هست؟

بی تردید این خودرو جزو بهترین ماشین های اسپرت در محصولات بازار ایران است که ساخت کشور ایتالیا تولید کننده خودرو های لوکس و اسپرت میباشد و توسط برادران مازراتی راه اندازی شده است.این شرکت توانسته با غول های ماشین سازی آلمان مانند (مرسدس بنز و آتویونیون) رقابت کند و برتری خود را به وضوح نشان دهد.

آپشن ها و امکانات رفاهی خودرو مازراتی گرن کابریو

ضرفیت این خودرو ۵ نفر میباشد

مجاز به  ۲۵۰ کیلومتر پیمایش با دنده های اتوماتیک

کیسه هوای راننده و دیگر سرنشینان

دارای ۷ اینچ صفحه نمایش

سیستم شیشه شور و چرخش چراغ جلو

آینه های برقی و گرمکندار

دارای سنسور در برابر نور و باران

سنسور پارک جلو و عقب

دو خروجی اگزوز

بلوتوث و لوکیشن

و دیگر آپشن ها و امکاناتی که از خودرو لوکس توقع میرود

اجاره خورو آلفا پیشرو در رضایت مندی شما

اجاره مازراتی با راننده

شما با اجاره خودرو مازراتی گرن کابریو با راننده از آلفا تیم میتوانید لحظه های رویایی را به ارمقان بیاورید.بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران آسسیب دیدگی خودرو باشید و در امنیت کامل استراحت کنید.