x تبلیغات
اجاره خودرو در تهران

اجاره ماشین زیر ۲۵ سال

اجاره ماشین زیر ۲۵ سال

آیا می خواهید به عنوان یک راننده جوان یک ماشین اجاره کنید؟ مشکلی نیست. اگر زیر ۲۵ سال یا حتی زیر ۲۱ سال دارید، با شرکت آلفا تیم می توانید یک ماشین اجاره ای رزرو کنید.سن زیر ۲۵ سال نباید مانعی برای اجاره وسیله نقلیه باشد. حداقل در مورد آلفا تیم اینطور نیست. اگر بین ۱۹ تا ۲۵ سال سن دارید و قصد سفر با دوستان خود را دارید، پس ما راه حل ایده آل را برای شما داریم. پیشنهاد نسل جوان ما را کشف کنید و وسیله نقلیه مورد نظر خود را برای آخر هفته از ماشین های موجود اجاره کنید.

اجاره ماشین زیر ۲۵ سال سوالات متداول

آیا اجاره ماشین با شرکت آلفا تیم محدودیت سنی دارد؟

حداقل سن برای رزرو ماشین کرایه ای برای زیر ۲۵ سال بستگی به شرکتی دارد که وسیله نقلیه خود را تحویل می گیرید. در اکثر شرکت های اجاره خودرو از ۲۵ سالگی می توانید ماشین کرایه کنید. در شرکت آلفا تیم حداقل سن ۱۹ سال است.

محدودیت های سنی نیز بر اساس مدل خودرو متفاوت است. علاوه بر این، گروه‌های خودروی اجاره‌ای انتخابی برای رانندگان زیر ۲۵ سال در دسترس نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

شرکت اجاره خودرو

من می خواهم یک ماشین اجاره کنم، اما یک راننده تازه کار هستم. چه مدت باید گواهینامه رانندگی خود را داشته باشم؟

بسته به شرکتی که ماشین اجاره ای خود را تحویل می گیرید، حداقل الزامات ممکن است متفاوت باشد. اگر زیر ۲۵ سال دارید و می خواهید ماشین کرایه کنید، باید حداقل یک سال گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید. این در حالی است که در شرکت آلفا تیم تنها ۶ ماه زمان لازم است.

برخی از گروه های خودرو ممکن است به مالکیت گواهینامه رانندگی طولانی تری نیاز داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

آیا باید هزینه اضافی پرداخت کنم؟

اگر شما ماشین کرایه می کنید و زیر ۲۵ سال دارید، هزینه اضافی برای راننده جوان اعمال می شود. مبلغی که باید بپردازید بستگی به مکانی دارد که وسیله نقلیه خود را تحویل می گیرید.

هزینه های راننده جوان چگونه محاسبه می شود؟

 

هزینه اضافی که در محل اجاره ای که ماشین کرایه ای خود را از آنجا تحویل می گیرید اعمال می شود در هزینه ای که هنگام رزرو اعلام می کنیم لحاظ می شود.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

 

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

تهران که یکی از پرجمعیت ترین و فعال ترین شهرهای جهان است. از بازدیدکنندگان بسیاری از کشورهای مختلف برای اهداف مختلف، از بازدید از مکان‌های تاریخی گرفته تا جلسات تجاری، از جلسات تا تعطیلات استقبال می‌کند. به همین دلیل مسافران زیادی در فرودگاه امام خمینی  ماشین کرایه می کنند.که بهترین گزینه را انتخاب می کنند. به لطف گزینه اجاره خودرو فرودگاه امام خمینی در تهران، می توانید به محض پیاده شدن از هواپیما خودروی خود را اجاره کنید. با اجاره خودرو از شرکت آلفا تیم، یکی از شرکت های کرایه خودرو فرودگاه امام خمینی، می توانید یک تجربه عالی را کسب نمایید.

اجاره ماشین فرودگاه امام خمینی

هزاران گردشگر داخلی و خارجی به تهران سرازیر می شوند، تهران که قلب دنیای تجارت در ایران است، بیشترین گردشگران را به خود جذب می کند و نه تنها به خاطر زیبایی های طبیعی، بلکه به خاطر آثار تاریخی خود شهرت جهانی دارد. این واقعیت که تهران دارای این تعداد بازدیدکننده است نشان می دهد که هزاران طرح جداگانه وجود دارد و نیاز به خدمات کرایه اتومبیل فرودگاه استانبول افزایش یافته است. خدمات کرایه ماشین ارزان فرودگاه امام خمینی در تهران با تنوع، خدمات با کیفیت و حرفه ای بودن خود متمایز است. اگر قصد دارید برای مقاصد گردشگری یا تجاری به تهران بیایید، می توانید از خدمات کرایه ماشین فرودگاه تهران نیز بهره مند شوید. می توانید هم تهران و هم شهرهای اطراف را با لذت بگردید.

شرایط اجاره خودرو با راننده در فرودگاه امام

در اجاره خودرو همراه با راننده، شما می توانید با فرستادن تصویر بلیط خود، تمامی هماهنگی های لازم را با آلفا تیم داشته باشید تا در ساعت مقرر، راننده با خودروی مورد نظر شما در جلوی درب فرودگاه یا لوکیشن مشخص شده باشد.

در صورت تغییر در ساعت و روز مورد نظرتان می توانید مجددا با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را داشته باشید.

لازم به ذکر است که اجاره خودرو با راننده، که ماشین های لوکس را شامل می شود، توسط راننده های کت و شلواری و آموزش دیده برای جابه جایی شما و یا مهمانانتان انجام خواهد گرفت.

همه جاده ها مال شما هستند با اجاره ماشین ارزان فرودگاه تهران

دلایل زیادی وجود دارد که چرا وقتی صحبت از خدمات کرایه اتومبیل فرودگاه تهران به میان می آید، بودجه ابتدا به ذهن می رسد. این شرکت دارای اتومبیل بسیار بزرگ و دائما در حال گسترش است. اتوموبیل های شرکت آلفا تیم شامل گزینه هایی در کلاس های اقتصادی، راحتی، پرستیژ و پرمیوم است. این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا مناسب ترین جایگزین را مطابق با نیازهای خود و هدفشان از آمدن به تهران ارزیابی کنند. آلفا تیم همچنین از تنوع در کانال‌های رزرو اولیه حمایت می‌کند. رزروهای اولیه را می توان به راحتی از طریق موبایل، وب سایت یا مرکز تماس انجام داد. حتی با رزرو زودهنگام، فرآیندهای اجاره می تواند سریعتر از همیشه پیشرفت کند. شرکت آلفا تیم همچنان در طول فرآیند تدارکات خدمات در کنار مشتریان خود هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، می ایستد.

اجاره ماشین ماهانه در تهران

 

اجاره ماشین ماهانه در تهران

اگر قصد اجاره خودرو ماهانه را دارید با ما همراه باشید تا با انواع خودروهای لوکس و لاکچری و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید.

چرا اجاره ماشین ماهانه؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین ماهانه بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو ماهانه مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت های BMW, پورشه، لکسوس را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

نکات مهم هنگام تحویل ماشین اجاره ای ماهانه

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو جارو کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

نکات مهم بعد از اجاره ماهانه ماشین

لازم است پس از اجاره ماشین نکاتی را مد نظر قرار دهید تا در استفاده از این خودرو دچار مشکل نشوید. این نکات شامل موارد زیر است.

زمانی که خودرو رنت شده تصادف یا نقص فنی می شود با موسسه تماس حاصل کرده و با ارائه جزئیات، کارشناسان مجموعه شما را به طور کامل راهنمایی می کند.

اگر از خودرو انتخابی به هنگام تحویل گرفتن اطلاعات کافی ندارید توصیه می شود از نماینده موسسه سوالات خود را جویا شوید.

اجاره کننده خودرو می تواند به هنگام تحویل ماشین تقاضای تجهیزاتی همچون؛ زنجیر چرخ و… را از موسسه داشته باشد.

البته قبل از تحویل خودرو مورد نظر از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

سیگار کشیدن در خودرو های اجاره ‌ای ممنوع است و در صورت رعایت نکردن هزینه شستشوی خودرو به عهده اجاره کننده خواهد بود.

اگر خودرو دچار خرابی شد، نگران نباشید مشکل آن توسط امداد جاده ای در کم تر از ۴۰ دقیقه قابل رفع خواهد بود و اگر این خرابی بیش از زمان تعیین شده باشد خودرو به صورت رایگان توسط مجموعه تعویض می شود.

به طوری که اجاره کننده از کیفیت فنی خودرو رضایت کافی نداشته باشد، خودرو به صورت رایگان توسط موسسه تعویض می گردد.

تفاوت اجاره خودرو بلند مدت و اجاره کوتاه مدت چیست؟

مدت اجاره کوتاه مدت معمولاً بین سه ماه تا یک سال است. به طور معمول، هزینه‌های اجاره ماهانه در قراردادهای کوتاه‌تر بسیار بالاتر است، به این معنی که حتی ارزان‌ترین اجاره کوتاه‌مدت نیز می‌تواند بسیار گران باشد.

بسیاری از ارائه دهندگان اجاره ماشین از شما می خواهند که پرداخت اولیه را انجام دهید و در پایان مدت زمان ثابت ممکن است گزینه ای برای خرید خودرو وجود داشته باشد.

اجاره بلندمدت ما در حال حاضر شامل بیمه، تعمیر و نگهداری و مالیات خودرو در قیمت اجاره است.

اجاره خودرو تویوتا راوفور RAV4

 

اجاره خودرو تویوتا راوفور RAV4

وقتی تویوتا راو۴ کرایه می کنید، حس ماجراجویی خود را دوباره کشف کنید. شما از نمای بیرونی حجاری‌شده، براق، فضای داخلی نرم، جذاب و جادار و تمام قدرتی که برای رسیدن به جایی که می‌خواهید نیاز دارید را دوست خواهید داشت.شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا راوفور از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا اف جی کروز را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو تویوتا آشنا خواهیم شد.برای کسانی که به دنبال یک SUV با راحتی، فضای بار و قابلیت های بالا هستند، Rav4 یک انتخاب هوشمندانه برای اجاره خودرو از آلفا تیم است. جادار بودن و سبک بودن آن را به یک ماشین اجاره ای ایده آل برای سفرهای مختلف تبدیل کرده است.

رنت ماشین Toyota RAV4 چه مزایایی دارد؟

لازم نیست برای خرید خودروهای دلخواه مثل تویوتا راوفور مبالغ سنگینی را پرداخت کنید.

با اجاره خودرو تویوتا راوفور دیگر نیازی به چکاپ فنی خودرو نخواهید داشت، چرا که این موارد به شرکت رنت خودرو مربوط است.

همچنین نیازی به پرداخت مالیات، هزینه بیمه، عوارض و سایر هزینه‌های نگهداری از خودرو نخواهید داشت.

بنابراین با اجاره خودرو تویوتا از گروه آلفا می‌توانید با کمترین هزینه تجربه‌های فراوانی را به دست آورید؛ تجربه‌هایی که در گذشته برای شما رویا بودند.

اجاره خودرو تویوتا راوفور با راننده

در صورتی که دوست دارید بدون دغدغه از سواری ماشین لذت ببرید و در حین رانندگی استراحت نمایید، می‌توانید از خدمات رنت خودرو تویوتا راوفور با راننده استفاده کنید. این خدمت کمک می‌کند تا افرادی هم که دارای گواهینامه رانندگی نیستند، بتوانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

کرایه خودرو تویوتا راوفور بدون راننده

بسیاری از افراد دارای گواهینامه رانندگی هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگی با خودرو تویوتا RAV4 را داشته باشند. این افراد می‌توانند خودرو تویوتا را بدون راننده کرایه کرده و با خیال راحت به رانندگی بپردازند.

اجاره خودرو تویوتا راوفور با قیمت مناسب

اگر به قیمت روز ماشین‌های لوکس نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها بسیار زیاد است و باید سال‌ها کار کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را داشته باشید. حتی افرادی که درآمد بالایی دارند نمی‌توانند مدل‌های بالاتر خودرو تویوتا اف جی کروز را خریداری کنند. اما در اجاره خودرو تویوتا لازم نیست مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنید. هزینه‌ای که برای رنت خودرو می‌دهید در مقابل قیمت اصلی ماشین بسیار ناچیز است؛ بنابراین همین الان می‌توانید خودروی تویوتا و هر خودروی دیگر را از مجموعه آلفا کرایه کرده و از سواری لذت ببرید.

اجاره خودرو تویوتا RAV4 به صورت روزانه

برای کرایه خودرو لازم نیست آن را به مدت طولانی مثل یک ماه و یا یکسال کرایه کنید، چرا که امکان اجاره خودرو به صورت روزانه نیز وجود دارد. کرایه خودرو تویوتا راوفور در مجموعه آلفا تیم از حداقل ۳ روز شروع شده و امکان تمدید آن برای بلند مدت نیز وجود دارد. در صورتی هم که پرداخت را به صورت یک مرحله‌ای انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو تویوتا راوفور RAV4

اجاره خودرو هیوندای سانتافه

 

اجاره خودرو هیوندای سانتافه

اجاره خودرو هیوندای سانتافه (Hyundai Santa) یک راهکار فوق العاده برای افرادی است که دوست دارند حتی برای یکبار هم شده از خودرو های لوکس استفاده کنند یا به دلیل خرابی خودرو شخصی مجبور به اجاره ماشین برای شرکت در سفر های کاری یا جشن ها است. مجموعه آلفا همواره تلاش می کند تا راحتی و رفاه را به شما عزیزان به ارمغان بیاورد و همچنین شما می توانید خودرو مورد نیاز خود را با رنگ دلخواه و قیمتی مناسب از مجموعه بی نظیر آلفا اجاره کنید.شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای جنسیس کوپه را کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای سانتافه؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین سانتافه بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای i20 مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو سانتافه این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای سانتافه از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

مزایای اجاره خودرو هیوندای سانتافه

مسلما با وجود لوکس و جذاب بودن خودرو Hyundai Santa می توان با اجاره آن از مزایایی که دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگی خودرو لوکس و پیشرفته

کلاس سطح بالا

برخورداری از آپشن هایی که دیگر خودرو ها از آن بی بهره اند.

استفاده از خودرو Hyundai Santa برای ماشین عروس به دلیل شیک و جوان پسند بودن

داشتن یک تجربه رانندگی عالی و بدون دردسر در خیابان های شلوغ و پر ترافیک

خودرو Hyundai Santa  جز ماشین های گران قیمتی است، به همین دلیل باید پارکینگ یا محیط مناسبی برای پاک کردن آن در نظر بگیرید.

به طور کلی با خرید خودرو Hyundai Santa باید هر سال هزینه بسیاری بابت بیمه، مالیات و عوارض بپردازید که با اجاره آن از این هزینه ها بی نیاز می شوید.

اجاره ماشین چینی ارزان قیمت در تهران

 

 

اجاره ماشین چینی ارزان قیمت در تهران

اگر قصد اجاره خودرو های لوکس چینی و ژاپنی و کره ای  را دارید با ما همراه باشید تا با انواع بِرندهای این کشورها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید. در ادامه این مطلب”اجاره ماشین چینی ، ژاپنی و کره ای در تهران” همراه شرکت اجاره خودرو آلفا تیم باشید تا از نحوه اجاره و هزینه ها اطلاع پیدا کنید.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین چینی ، کره ای و ژاپنی

همان طور که می دانید، خودرو های خارجی از جلمه BMW و پورشه از گران ترین و باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودروهای خارجی به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار گیرد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو (الزامی نیست)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

شرکت اجاره خودرو

نکات مهم هنگام اجاره ماشین

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو اجاره کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

هزینه اجاره خودرو

خودرو های (چینی، ژاپنی، کره ای) در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو خودرو رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو را اجاره می دهند.
  6. خودرو لوکس تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو لکسوس LX

 

اجاره خودرو لکسوس LX

خودرو لکسوس LX از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو لکسوس ال ایکس از مراکز معتبر است. در ادامه به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو لکسوس LX می پردازیم.

شرکت های اجاره خودرو آلفا تیم

یکی از بهترین شرکت های اجاره خودرو در تهران: شرکت اجاره خودرو آلفا تیم می باشد. که بهترین خدمات گردشگری در تهران، کرج، ارومیه را با بهترین قیمت ارائه می دهد. مانند: رزرو ماشین با راننده برای تورها و سفرهای روزانه. اجاره ماشین بدون راننده.

 

 

شرایط اجاره

برای اجاره لکسوس LX باید حداقل ۲۳ سال سن داشته باشید. همچنین به کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و کارت اعتباری نیاز دارید. اگر سؤال دیگری دارید، می‌توانید روی شرایط اجاره و سؤالات متداول ما کلیک کنید یا در هر زمان مستقیماً با ما تماس بگیرید.

نکتهاشخاصی که سن ۲۱ سال نیز دارند می توانند خودرو اجاره کنند و شرکت آلفا تیم محدودیتی ایجاد نکرده است.

سوالات متداول

شرایط اجاره خودرو لکسوس LX چیست؟

برای اجاره یک وسیله نقلیه عجیب و غریب، راننده باید شرایط زیر را داشته باشد:

 

  • حداقل ۲۵ سال سن
  • گواهینامه رانندگی معتبر
  • از کارت اعتباری اصلی استفاده کنید
  • بیمه کاملا قابل انتقال که باید تایید شود

هزینه های اجاره و سپرده های امنیتی اضافی در زمان اجاره گرفته می شود. سپرده های امنیتی بسته به انتخاب وسیله نقلیه متفاوت است. اتومبیل های عجیب و غریب و لوکس ما را می توان به راحتی در خانه، محل کار یا هر مکان دیگری مستقیماً درب منزل تحویل داد. هزینه تحویل بسته به مکان و وسیله نقلیه متفاوت است. پس از رزرو، تحویل را از طریق محل اجاره خود برنامه ریزی کنید.

اجاره خودرو لکسوس LX چقدر است؟

هزینه اجاره شما بستگی به مدت اجاره، موقعیت مکانی، محصولات بیمه اختیاری و موارد اضافی دارد. برای دقیق ترین قیمت، لطفا رزرو را شروع کنید.

اجاره خودرو تویوتا پریوس

 

اجاره خودرو تویوتا پریوس

با اجاره تویوتا پریوس کارایی و نوآوری را تجربه کنید. با سیستم Hybrid Synergy Drive® ۲ کامل با موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی تمیز و بی صدا، از امتیاز EPA لذت خواهید برد.احتمالاً محبوب ترین هیبریدی موجود در بازار، تویوتا پریوس هیبریدی است که به دلیل عملکرد کم مصرف و سازگار با محیط زیست شناخته شده است.شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا پریوس از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا اف جی کروز را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو تویوتا آشنا خواهیم شد.

اجاره خودرو تویوتا پریوس با قیمت مناسب

اگر به قیمت روز ماشین‌های لوکس نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها بسیار زیاد است و باید سال‌ها کار کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را داشته باشید. حتی افرادی که درآمد بالایی دارند نمی‌توانند مدل‌های بالاتر خودرو تویوتا اف جی کروز را خریداری کنند. اما در اجاره خودرو تویوتا لازم نیست مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنید. هزینه‌ای که برای رنت خودرو می‌دهید در مقابل قیمت اصلی ماشین بسیار ناچیز است؛ بنابراین همین الان می‌توانید خودروی تویوتا و هر خودروی دیگر را از مجموعه آلفا کرایه کرده و از سواری لذت ببرید.

اجاره خودرو تویوتا Prius به صورت روزانه

برای کرایه خودرو لازم نیست آن را به مدت طولانی مثل یک ماه و یا یکسال کرایه کنید، چرا که امکان اجاره خودرو به صورت روزانه نیز وجود دارد. کرایه خودرو تویوتا پریوس در مجموعه آلفا تیم از حداقل ۳ روز شروع شده و امکان تمدید آن برای بلند مدت نیز وجود دارد. در صورتی هم که پرداخت را به صورت یک مرحله‌ای انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو تویوتا پریوس

 

مزایای اجاره خودرو از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

نحوه اجاره ماشین در مجموعه آلفا

در صورتی که تصمیم به اجاره خودرو تویوتا از آلفا تیم گرفتید، کافی است با شماره تماس‌های موجود در وب‌سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن‌ها تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز را به شما اعلام کنند. هر سوال دیگری نیز در رابطه با خدمات این مجموعه داشتید، می‌توانید با کارشناسان مطرح نمایید.

آلفا تیم شرایطی را در نظر گرفته تا شما عزیزان بتوانید ماشین تویوتا مورد نظر خود را از میان مدل‌های مختلف آن انتخاب کرده و اجاره نمایید. بعد از اینکه شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو تویوتا احراز شد، ماشین در محل تعیین شده به شما تحویل داده می‌شود.

اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه

 

اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه

اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه (Hyundai Genesis Coupe) یک راهکار فوق العاده برای افرادی است که دوست دارند حتی برای یکبار هم شده از خودرو های لوکس استفاده کنند یا به دلیل خرابی خودرو شخصی مجبور به اجاره ماشین برای شرکت در سفر های کاری یا جشن ها است. مجموعه آلفا همواره تلاش می کند تا راحتی و رفاه را به شما عزیزان به ارمغان بیاورد و همچنین شما می توانید خودرو مورد نیاز خود را با رنگ دلخواه و قیمتی مناسب از مجموعه بی نظیر آلفا اجاره کنید.شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای جنسیس کوپه را کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین جنسیس کوپه بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای i20 مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو جنسیس کوپه این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه

مزایای اجاره خودرو هیوندای جنسیس کوپه

مسلما با وجود لوکس و جذاب بودن خودرو Hyundai Genesis Coupe می توان با اجاره آن از مزایایی که دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگی خودرو لوکس و پیشرفته

کلاس سطح بالا

برخورداری از آپشن هایی که دیگر خودرو ها از آن بی بهره اند.

استفاده از خودرو Hyundai Genesis Coupe برای ماشین عروس به دلیل شیک و جوان پسند بودن

داشتن یک تجربه رانندگی عالی و بدون دردسر در خیابان های شلوغ و پر ترافیک

خودرو Hyundai Genesis Coupe  جز ماشین های گران قیمتی است، به همین دلیل باید پارکینگ یا محیط مناسبی برای پاک کردن آن در نظر بگیرید.

به طور کلی با خرید خودرو Hyundai Genesis Coupe باید هر سال هزینه بسیاری بابت بیمه، مالیات و عوارض بپردازید که با اجاره آن از این هزینه ها بی نیاز می شوید.

اجاره خودرو هیوندای i20

 

اجاره خودرو هیوندای i20

بهترین طراحی و فناوری هیوندای در دسترس شماست. هیوندای i20 از روحیه آزادی جوانان الهام گرفته شده است که زندگی امروز را منعکس می کند. فلسفه طراحی بدون سازش هیوندای ترکیبی منحصر به فرد از خطوط اسپرت و ویژگی های درجه یک را ایجاد می کند. اگر به دنبال خودرویی شیک، انعطاف پذیر، اقتصادی و راحت هستید، مدل i20 انتخاب خوبی است.شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای i20 کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای i20؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین آی۲۰ بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای i20 مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو i20 این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای i20 از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد