x تبلیغات
اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو تویوتا GT 86

 

اجاره خودرو تویوتا GT 86

تویوتا ۸۶ را اجاره کنید و آدرنالین را در خالص ترین شکل آن تجربه کنید. یک خودروی اسپورت به معنای واقعی، موتور باکسر ۲.۰ لیتری پاسخگو آن، حواس را درگیر می کند تا هیجانات واقعی در پشت جاده را ارائه دهد. و ۸۶ مجهز به سیستم ایمنی ستاره استاندارد تویوتا است تا بتوانید با خیال راحت رانندگی کنید. جاده صدا می زند. شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا GT 86 از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا اف جی کروز را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو تویوتا آشنا خواهیم شد.

رنت ماشین Toyota GT 86 چه مزایایی دارد؟

لازم نیست برای خرید خودروهای دلخواه مثل تویوتا جی تی ۸۶ مبالغ سنگینی را پرداخت کنید.

با اجاره خودرو تویوتا GT 86 دیگر نیازی به چکاپ فنی خودرو نخواهید داشت، چرا که این موارد به شرکت رنت خودرو مربوط است.

همچنین نیازی به پرداخت مالیات، هزینه بیمه، عوارض و سایر هزینه‌های نگهداری از خودرو نخواهید داشت.

بنابراین با اجاره خودرو تویوتا از گروه آلفا می‌توانید با کمترین هزینه تجربه‌های فراوانی را به دست آورید؛ تجربه‌هایی که در گذشته برای شما رویا بودند.

اجاره خودرو تویوتا GT 86 با راننده

در صورتی که دوست دارید بدون دغدغه از سواری ماشین لذت ببرید و در حین رانندگی استراحت نمایید، می‌توانید از خدمات رنت خودرو تویوتا GT 86 با راننده استفاده کنید. این خدمت کمک می‌کند تا افرادی هم که دارای گواهینامه رانندگی نیستند، بتوانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

کرایه خودرو تویوتا GT 86 بدون راننده

بسیاری از افراد دارای گواهینامه رانندگی هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگی با خودرو تویوتا جی تی ۸۶ را داشته باشند. این افراد می‌توانند خودرو تویوتا را بدون راننده کرایه کرده و با خیال راحت به رانندگی بپردازند.

اجاره خودرو تویوتا جی تی ۸۶ با قیمت مناسب

اگر به قیمت روز ماشین‌های لوکس نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها بسیار زیاد است و باید سال‌ها کار کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را داشته باشید. حتی افرادی که درآمد بالایی دارند نمی‌توانند مدل‌های بالاتر خودرو تویوتا اف جی کروز را خریداری کنند. اما در اجاره خودرو تویوتا لازم نیست مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنید. هزینه‌ای که برای رنت خودرو می‌دهید در مقابل قیمت اصلی ماشین بسیار ناچیز است؛ بنابراین همین الان می‌توانید خودروی تویوتا و هر خودروی دیگر را از مجموعه آلفا کرایه کرده و از سواری لذت ببرید.

اجاره خودرو تویوتا جی تی ۸۶ به صورت روزانه

برای کرایه خودرو لازم نیست آن را به مدت طولانی مثل یک ماه و یا یکسال کرایه کنید، چرا که امکان اجاره خودرو به صورت روزانه نیز وجود دارد. کرایه خودرو تویوتا جی تی ۸۶ در مجموعه آلفا تیم از حداقل ۳ روز شروع شده و امکان تمدید آن برای بلند مدت نیز وجود دارد. در صورتی هم که پرداخت را به صورت یک مرحله‌ای انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

 

اجاره خودرو تویوتا GT 86

اجاره خودرو لکسوس RX

 

اجاره خودرو لکسوس RX

خودرو لکسوس RX از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو لکسوس آر ایکس از مراکز معتبر است. در ادامه به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو لکسوس RX می پردازیم.

شرکت های اجاره خودرو آلفا تیم

یکی از بهترین شرکت های اجاره خودرو در تهران: شرکت اجاره خودرو آلفا تیم می باشد. که بهترین خدمات گردشگری در تهران، کرج، ارومیه را با بهترین قیمت ارائه می دهد. مانند: رزرو ماشین با راننده برای تورها و سفرهای روزانه. اجاره ماشین بدون راننده.

 

 

شرایط اجاره

برای اجاره لکسوس RX باید حداقل ۲۳ سال سن داشته باشید. همچنین به کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و کارت اعتباری نیاز دارید. اگر سؤال دیگری دارید، می‌توانید روی شرایط اجاره و سؤالات متداول ما کلیک کنید یا در هر زمان مستقیماً با ما تماس بگیرید.

نکتهاشخاصی که سن ۲۱ سال نیز دارند می توانند خودرو اجاره کنند و شرکت آلفا تیم محدودیتی ایجاد نکرده است.

سوالات متداول

شرایط اجاره خودرو لکسوس RX چیست؟

برای اجاره یک وسیله نقلیه عجیب و غریب، راننده باید شرایط زیر را داشته باشد:

 

  • حداقل ۲۵ سال سن
  • گواهینامه رانندگی معتبر
  • از کارت اعتباری اصلی استفاده کنید
  • بیمه کاملا قابل انتقال که باید تایید شود

هزینه های اجاره و سپرده های امنیتی اضافی در زمان اجاره گرفته می شود. سپرده های امنیتی بسته به انتخاب وسیله نقلیه متفاوت است. اتومبیل های عجیب و غریب و لوکس ما را می توان به راحتی در خانه، محل کار یا هر مکان دیگری مستقیماً درب منزل تحویل داد. هزینه تحویل بسته به مکان و وسیله نقلیه متفاوت است. پس از رزرو، تحویل را از طریق محل اجاره خود برنامه ریزی کنید.

اجاره خودرو هیوندای ولستر

 

اجاره خودرو هیوندای ولستر

کرایه خودرو هیوندای ولستر در تهران – کرج – ارومیه یک خودروی اسپرت جمع و جور است که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد. شرکت آلفا تیم اجاره هیوندای را برای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می دهد. وقتی هیوندای ولستر را با گیربکس ۶ سرعته و موتور ۴ سیلندر کرایه می‌کنید، آسایش را تجربه کنید که حداکثر سرعت را همیشه تضمین می‌کند.شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای ولستر کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای ولستر؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین ولستر بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای ولستر مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو ولستر این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

اجاره ولستر

مزایای اجاره خودرو هیوندای ولستر

مسلما با وجود لوکس و جذاب بودن خودرو Hyundai Veloster می توان با اجاره آن از مزایایی که دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگی خودرو لوکس و پیشرفته

کلاس سطح بالا

برخورداری از آپشن هایی که دیگر خودرو ها از آن بی بهره اند.

استفاده از خودرو Hyundai Veloster برای ماشین عروس به دلیل شیک و جوان پسند بودن

داشتن یک تجربه رانندگی عالی و بدون دردسر در خیابان های شلوغ و پر ترافیک

خودرو Hyundai Veloster  جز ماشین های گران قیمتی است، به همین دلیل باید پارکینگ یا محیط مناسبی برای پاک کردن آن در نظر بگیرید.

به طور کلی با خرید خودرو Hyundai Veloster باید هر سال هزینه بسیاری بابت بیمه، مالیات و عوارض بپردازید که با اجاره آن از این هزینه ها بی نیاز می شوید.

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز

 

 

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز یکی از معروف‌ترین  خودروهای مدل تویوتا در جهان است که با تولید ماشین‌های با کیفیت و با قدرت توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهای شرکت تویوتا در ایران نیز بسیار معروف بوده و آمار خرید و فروش بالایی دارد. از آنجایی که ماشین‌های این شرکت دارای مقاومت عالی و طراحی خاصی هستند، قیمت زیادی دارند و به همین خاطر خرید مدل‌های مختلف آن برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست. اما خبر خوشحال کننده این است که شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا اف جی کروز را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو تویوتا آشنا خواهیم شد.

رنت ماشین Toyota FJ Cruise چه مزایایی دارد؟

لازم نیست برای خرید خودروهای دلخواه مثل تویوتا اف جی کروز مبالغ سنگینی را پرداخت کنید.

با اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز دیگر نیازی به چکاپ فنی خودرو نخواهید داشت، چرا که این موارد به شرکت رنت خودرو مربوط است.

همچنین نیازی به پرداخت مالیات، هزینه بیمه، عوارض و سایر هزینه‌های نگهداری از خودرو نخواهید داشت.

بنابراین با اجاره خودرو تویوتا از گروه آلفا می‌توانید با کمترین هزینه تجربه‌های فراوانی را به دست آورید؛ تجربه‌هایی که در گذشته برای شما رویا بودند.

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز با راننده

در صورتی که دوست دارید بدون دغدغه از سواری ماشین لذت ببرید و در حین رانندگی استراحت نمایید، می‌توانید از خدمات رنت خودرو تویوتا اف جی کروز با راننده استفاده کنید. این خدمت کمک می‌کند تا افرادی هم که دارای گواهینامه رانندگی نیستند، بتوانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

کرایه خودرو تویوتا اف جی کروز بدون راننده

بسیاری از افراد دارای گواهینامه رانندگی هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگی با خودرو تویوتا اف جی کروز را داشته باشند. این افراد می‌توانند خودرو تویوتا را بدون راننده کرایه کرده و با خیال راحت به رانندگی بپردازند.

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز با قیمت مناسب

اگر به قیمت روز ماشین‌های لوکس نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها بسیار زیاد است و باید سال‌ها کار کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را داشته باشید. حتی افرادی که درآمد بالایی دارند نمی‌توانند مدل‌های بالاتر خودرو تویوتا اف جی کروز را خریداری کنند. اما در اجاره خودرو تویوتا لازم نیست مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنید. هزینه‌ای که برای رنت خودرو می‌دهید در مقابل قیمت اصلی ماشین بسیار ناچیز است؛ بنابراین همین الان می‌توانید خودروی تویوتا و هر خودروی دیگر را از مجموعه آلفا کرایه کرده و از سواری لذت ببرید.

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز به صورت روزانه

برای کرایه خودرو لازم نیست آن را به مدت طولانی مثل یک ماه و یا یکسال کرایه کنید، چرا که امکان اجاره خودرو به صورت روزانه نیز وجود دارد. کرایه خودرو تویوتا اف جی کروز در مجموعه آلفا تیم از حداقل ۳ روز شروع شده و امکان تمدید آن برای بلند مدت نیز وجود دارد. در صورتی هم که پرداخت را به صورت یک مرحله‌ای انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو تویوتا اف جی کروز

مزایای اجاره خودرو از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

 

 

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اگر قصد اجاره خودرو های شاسی بلند لوکس و لاکچری  را دارید با ما همراه باشید تا با انواع بِرندهای شاسی بلند و ویژگی‌های منحصربه‌ فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو شاسی بلند در تهران” همراه شرکت اجاره خودرو آلفا تیم باشید تا از نحوه اجاره و هزینه ها اطلاع پیدا کنید.یک معامله خارق العاده برای یک ماشین کرایه ای SUV دریافت کنید – وسیله نقلیه ای عالی برای تعطیلات پر جنب و جوش با کل خانواده. اطمینان حاصل کنید که همه افراد فضای زیادی برای پای خود دارند و می توانید تمام چمدان های خود را با یک SUV بزرگ و مجلل جا دهید. با تعداد زیادی خودروهای کرایه‌ای SUV با کیفیت بالا، مقصد شما برای یک تعطیلات یا سفر جاده‌ای امن و مفرح است.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین شاسی بلند

همان طور که می دانید، خودرو های شاسی بلند از جلمه تویوتا لندکروز، لکسوس NX، اف جی کروز باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودروهای شاسی بلند به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار گیرد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو (الزامی نیست)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

 

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

 

نکات مهم هنگام اجاره ماشین شاسی بلند

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو اجاره کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

هزینه اجاره خودرو شاسی بلند

خودرو های شاسی بلند در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو خودرو رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های شاسی بلند را اجاره می دهند.
  6. خودروهای لوکس شاسی بلند تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

 

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اگر قصد اجاره خودرو های شاسی بلند لوکس و لاکچری  را دارید با ما همراه باشید تا با انواع بِرندهای شاسی بلند و ویژگی‌های منحصربه‌ فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو شاسی بلند در تهران” همراه شرکت اجاره خودرو آلفا تیم باشید تا از نحوه اجاره و هزینه ها اطلاع پیدا کنید.یک معامله خارق العاده برای یک ماشین کرایه ای SUV دریافت کنید – وسیله نقلیه ای عالی برای تعطیلات پر جنب و جوش با کل خانواده. اطمینان حاصل کنید که همه افراد فضای زیادی برای پای خود دارند و می توانید تمام چمدان های خود را با یک SUV بزرگ و مجلل جا دهید. با تعداد زیادی خودروهای کرایه‌ای SUV با کیفیت بالا، مقصد شما برای یک تعطیلات یا سفر جاده‌ای امن و مفرح است.

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت 

از آنجایی که امروزه بازار‌ کرایه ماشین و معامله و فروش اتومبیل های شاسی بلند‌ بسیار‌ پر طرفدار تبدیل شده و تقاضا‌ برای‌ این گروه از خودرو ها افزایش‌ چشم گیری داشته شده ، شمار‌ بسیار بالایی از کمپانی های خودرو ساز‌ در سراسر‌ دنیا‌ ، اقدام‌ به ارائه ی خودرو‌ های خود در دسته ساشی بلند‌ نموده اند . در ادامه‌ با ما همراه باشید تا با جدید‌ ترین اتومبیل های شاسی بلند‌ لوکس‌ و نکات حیاتی جهت‌ کرایه خودرو‌ شاسی‌ بلند‌ آشنا‌ شوید .

مدارک لازم جهت اجاره ماشین شاسی بلند

همان طور که می دانید، خودرو های شاسی بلند از جلمه تویوتا لندکروز، لکسوس NX، اف جی کروز باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودروهای شاسی بلند به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار گیرد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو (الزامی نیست)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

 

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران

 

نکات مهم هنگام اجاره ماشین شاسی بلند

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو اجاره کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

اجاره ماشین هفتگی در تهران

 

اجاره ماشین هفتگی در تهران

اگر قصد اجاره خودرو هفتگی را دارید با ما همراه باشید تا با انواع خودروهای لوکس و لاکچری و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید.

چرا اجاره ماشین هفتگی؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین هفتگی بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هفتگی مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت های BMW, پورشه، لکسوس را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

نکات مهم هنگام تحویل ماشین اجاره ای هفتگی

اجاره ماشین هفتگی در تهران

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو جارو کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

نکات مهم بعد از اجاره هفتگی ماشین

لازم است پس از اجاره ماشین نکاتی را مد نظر قرار دهید تا در استفاده از این خودرو دچار مشکل نشوید. این نکات شامل موارد زیر است.

زمانی که خودرو رنت شده تصادف یا نقص فنی می شود با موسسه تماس حاصل کرده و با ارائه جزئیات، کارشناسان مجموعه شما را به طور کامل راهنمایی می کند.

اگر از خودرو انتخابی به هنگام تحویل گرفتن اطلاعات کافی ندارید توصیه می شود از نماینده موسسه سوالات خود را جویا شوید.

اجاره کننده خودرو می تواند به هنگام تحویل ماشین تقاضای تجهیزاتی همچون؛ زنجیر چرخ و… را از موسسه داشته باشد.

البته قبل از تحویل خودرو مورد نظر از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

سیگار کشیدن در خودرو های اجاره ‌ای ممنوع است و در صورت رعایت نکردن هزینه شستشوی خودرو به عهده اجاره کننده خواهد بود.

اگر خودرو دچار خرابی شد، نگران نباشید مشکل آن توسط امداد جاده ای در کم تر از ۴۰ دقیقه قابل رفع خواهد بود و اگر این خرابی بیش از زمان تعیین شده باشد خودرو به صورت رایگان توسط مجموعه تعویض می شود.

به طوری که اجاره کننده از کیفیت فنی خودرو رضایت کافی نداشته باشد، خودرو به صورت رایگان توسط موسسه تعویض می گردد.

اجاره خودرو هیوندای النترا

 

اجاره خودرو هیوندای النترا

ماشین کرایه هیوندای النترا یک انتخاب عالی برای مسافرت است که به فضای چمدان زیاد، مصرف سوخت مناسب و صندلی راحت نیاز دارند. با ۴۱۹ لیتر فضای موجود در قسمت صندوق عقب، مسافران می توانند تا ۴ چمدان بزرگ ببندند و هنوز هم فضای کمی برای خالی کردن دارند. صندلی‌های عقب نیز جمع می‌شوند و فضای بار موجود را تقریبا دو برابر می‌کنند. النترا می تواند تا ۵ مسافر بزرگسال را در خود جای دهد، بنابراین برای گروه های کوچک و خانواده ها عالی است. سفرهای طولانی‌تر ممکن است برای مسافران بزرگسال کمی در صندلی عقب تنگ شود، اما کودکان بدون توجه به اینکه مقصد چقدر دور است، فضای زیادی دارند. هر موقعیت صندلی النترا فضای پا و سر زیادی دارد، اگرچه مسافران قد بلند ممکن است صندلی عقب را محدود کنند. النترا هر چه کمبود داشته باشد، با مصرف سوخت خود جبران می کند. به طور متوسط ​​حدود ۳۱ مایل در هر گالن،شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای النترا کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای النترا؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین النترا بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای النترا مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو النترا این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

اجاره ماشین عروس ارومیه

 

 

اجاره ماشین عروس ارومیه

اگر قصد اجاره ماشین عروس در ارومیه را دارید با ما همراه شوید تا بتوانید با نکات مرتبط با آن آشنا شوید.شرکت اجاره خودرو آلفا مفتخر است خدمات اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده، ترانسفر فرودگاهی و امور تشریفات شما بر عهده بگیرد. »»» شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

هزینه اجاره خودرو عروس

افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق شرکت اجاره خودرو آلفا تیم اقدام کنند. در مدت زمان اجاره ماشین عروس در ارومیه رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های لوکس و لاکچری برا ی عروسی  را اجاره می دهند.

اجاره خودرو هیوندای توسان

 

اجاره خودرو هیوندای توسان

هیوندای توسان جذاب و غیرقابل انکار یک SUV جمع و جور عالی است. این هیولای شیک با فضای داخلی پنج نفره جادار، کابین زیبا و فضای بار بزرگ، همه رانندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. این پیشرو در بازار دارای ویژگی های جدیدی است که بر قدرت، سبک و ایمنی تمرکز دارد. نمای بیرونی بسیار برجسته‌تر است، کابین آن مجلل است، و سیستم اطلاعات سرگرمی شیک و خوب است. مجموعه ویژگی های کمک راننده نیز اصلاح شده است. این SUV آوانگارد بسیار مقرون به صرفه است.شما می توانید با رزرو آنلاین از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم به سرعت هیوندای توسان کرایه کنید، بدون هیچ دغدغه ای برای رسیدگی به امور شخصی و سفر خود. برای رزرو آنلاین کافی است روی دکمه رزرو فوری خودرو کلیک کنید.

چرا اجاره خودرو هیوندای توسان؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین توسان بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو هیوندای توسان مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو توسان این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت هیوندای را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو هیوندای از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

 

اجاره خودرو عروس لکسوس

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد