x تبلیغات
اجاره خودرو در تهران

اجاره ماشین خارجی در تهران

 

 

اجاره ماشین خارجی در تهران

اگر قصد اجاره خودرو های لوکس خارجی  را دارید با ما همراه باشید تا با انواع بِرندهای خارجی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام آشنا شوید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید خودرو متناسب با نیاز خود را اجاره کنید. در ادامه این مطلب”اجاره ماشین خارجی در تهران” همراه شرکت اجاره خودرو آلفا تیم باشید تا از نحوه اجاره و هزینه ها اطلاع پیدا کنید.

توجه: به دلیل نوسانات اخیر ارزی برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

مدارک لازم جهت اجاره ماشین خارجی

همان طور که می دانید، خودرو های خارجی از جلمه BMW و پورشه از گران ترین و باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودروهای خارجی به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار گیرد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو (الزامی نیست)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

نکات مهم هنگام اجاره ماشین خارجی

اگر قصد دارید از یک مرکز خودرو اجاره کنید، ضروری است به نکات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشید که این نکات شامل موارد زیر است.

سلامت بودن تجهیزات فنی و فیزیکی خودرو: هنگام تحویل ماشین از موسسه بهتر است با گوشی خود فیلم کوتاهی از اطراف ماشین تهیه کنید. از آنجایی که تمامی خودرو های موجود در مجموعه لوکس و گران قیمت هستند، خودرو های اجاره ای بدون هیچ گونه عیب و ایراد به مشتری تحویل داده می شوند. البته بنا به درخواست اجاره کننده امکان اخذ برگ کارشناسی بدنه و فنی نیز وجود دارد.

میزان سوخت و تمیز بودن ماشین: تمامی خودرو های مجموعه آلفا به هنگام تحویل باک بنزین را پر و ماشین را تمیز و کارواش رفته به مشتری تحویل می دهند.

هزینه اجاره خودرو خارجی

خودرو های خارجی در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو خودرو رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های خارجی را اجاره می دهند.
  6. خودرو لوکس خارجی تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو در کرج

 

اجاره خودرو در کرج

اگر قصد اجاره خودرو در کرج را دارید با ما همراه شوید تا بتوانید با نکات مرتبط با آن آشنا شوید.شرکت اجاره خودروآلفا  مفتخر است خدمات اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده، ترانسفر فرودگاهی و امور تشریفات شما بر عهده بگیرد. »»» شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

مزایا اجاره خودرو در کرج

یکی از مهم‌ترین مزیت اجاره خودرو، این است که شما نیازی نیست چند صد میلیون پول را بابت خرید خودرو پرداخت کنید و با پرداخت مبلغ جزئی می‌توانید صاحب خودرو شوید.

البته اجاره خودرو یک مزیت دیگر هم دارد و آن هم این است که اگر شما قصد خرید خودرو با قیمت بالا را داشته باشید به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت تستی چند روزی را با آن رانندگی کنید؛ این‌گونه می‌توانید با صفر تا صد خودرو موردنظر آشنا شوید.

اجاره خودرو در کرج در چه مواردی کاربرد دارد؟

شاید برای شما سؤال پیش بیاید در چه مواردی می‌توان خودرو اجاره کرد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگویم اگر شما قصد سفر از کرج به سایر شهرها را دارید می‌توانید خودرو اجاره کنید؛ در این حالت ممکن است خودرو شخصی شما خراب باشد یا اینکه تعداد نفرات بیش از ۵ نفر باشد و یک ماشین پاسخ‌گوی تعدادتان نیست.

همچنین ممکن است شما قصد خرید خودرو به‌عنوان‌مثال لکسوس را داشته باشید و می‌خواهید بدانید حس رانندگی با آن چگونه است، در این صورت می‌توانید با اجاره خودرو لذت رانندگی با این ماشین لوکس را تجربه کنید و در صورت رضایت خرید آن را قطعی نمایید.

همچنین اگر قصد مسافرت به کرج را دارید می‌توانید با اجاره خودرو، سفری راحت و بی‌دردسر را تجربه کنید؛ این‌گونه دیگر نیازی نیست مدام تاکسی بگیرید.

اما مورد بعدی که بیشتر افراد برای یک‌بار هم که شده به آن فکر کرده‌اند اجاره خودرو برای مراسم عقد و عروسی است.

یک مورد دیگر که افراد ترجیح می‌دهند خودرو اجاره کنند این است که شما ممکن است جلسه کاری مهمی داشته باشید و بخواهید با اتومبیل لوکس در جلسه حضور به هم برسانید؛ ازاین‌رو ترجیح می‌دهید خودرو اجاره کنید.

از یک لحاظ دیگر که افراد ترجیح می‌دهند خودرو اجاره کنند این است که با افزایش نرخ ارز، قیمت خودرو بسیار افزایش پیدا کرده است؛ ازاین‌رو اجاره خودرو برای آنها بسیار صرفه اقتصادی دارد تا خرید آن.

نکات گفته شده تعدادی از مواردی هستند که افراد ترجیح می‌دهند خودرو اجاره کنند.

اجاره خودرو در کرج

چگونه خودرو اجاره کنیم

 

چگونه خودرو اجاره کنیم

فرآیند اجاره خودرو گاهی گران، زمان بر و پر از هزینه های پنهان و الزامات شگفت انگیز است. خرید با بهترین قیمت و اطمینان از درک قوانین و مقررات قبل و بعد از استفاده از ماشین کمک خواهد کرد. با رزرو کردن، اطمینان از داشتن تمام مدارک مورد نیاز و بازگرداندن آن در همان شرایطی که آن را کرایه کرده اید، یک ماشین اجاره کنید. شرکت اجاره خودرو آلفا تیم انتخابی آسان برای اجاره خودرو های لوکس و لاکچری با قیمتی مناسبت. در ادامه این مطلب “چگونه خودرو اجاره کنیم؟” مراحل گام به گام و نکات حائز اهمیت در اجاره خودرو اشاره خواهیم کرد.همراه ما باشید.

۱- قبل از اجاره قیمت ها را به صورت آنلاین مقایسه کنید.

برای اجاره خودرو حتما قیمت ها را باهم مقایسه کنید؛ می توانید با جستوجو و تحقیق راجب هر یک از سایت های اجاره خودرو بهترین انتخاب خودرو نمایید.فریب قیمت های کاذب و پایین را نخورید! بسیاری از مراکز اجاره خودرو مالک خودروهای اجاره ایی نمی باشند و بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه اتفاق دچار مشکلات و حتی از دست دادن ودیعه و ضمانت های خود می شوید. قبل از اقدام به اجاره خودرو حتما مطالبه سند سبز خودرو را از مرکز اجاره خودرو بکنید و از مالکیت خودروی استیجاری اطمینان حاصل کنید.

2- ویژگی هایی را که در رزرو خود به آن نیاز دارید اضافه کنید.

در صورت نیاز به سیستم جی‌پی‌اس یا صندلی ماشین هنگام اجاره ماشین توجه کنید. این موارد اضافه شده را می توان در زمانی که شما در حال انجام فرآیند اجاره هستید در نظر گرفت. مدل‌های مختلف خودرو گزینه‌های متفاوتی خواهند داشت، بنابراین هنگام انتخاب سایز و مدل خودرو، این را در نظر داشته باشید

۳- رزرو خود را انجام دهید.

برای خودروی خود پیش پرداخت کنید یا هنگام تحویل گرفتن آن را پرداخت کنید. اکثر شرکت‌های اجاره‌ای خودرو، رزرو شما را بدون هیچ گونه پرداختی انجام می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شماره کارت اعتباری نیاز داشته باشند. می توانید رزرو خود را به صورت تلفنی و یا از طریق سامانه آنلاین شرکت اجاره خودرو انجام دهید.

ادامه مطلب .... کلیک کنید.

اجاره خودرو عروس BMW

 

 

اجاره خودرو عروس BMW

خودرو BMW از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو بی ام و از مراکز معتبر است. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو عروس BMW” به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو عروس BMW می پردازیم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

هزینه اجاره خودرو عروس BMW

خودرو بی ام و در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو BMW رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های بی ام و را اجاره می دهند.
  6. خودرو BMW تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو هیوندای آزرا گرنجور

 

اجاره خودرو هیوندای آزرا گرنجور

اولین خودروی عرضه شده در سال ۱۹۸۶ به عنوان خط جدید هیوندای گراندور / هیوندای آزرا به همگان معرفی شد. هیوندای یکی از معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که با تولید ماشین‌های با کیفیت و لوکس توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهای شرکت هیوندای در ایران نیز بسیار معروف بوده و آمار خرید و فروش بالایی دارد. از آنجایی که ماشین‌های این شرکت دارای مقاومت عالی و طراحی خاصی هستند، قیمت زیادی دارند و به همین خاطر خرید مدل‌های مختلف آن برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست.اما خبر خوشحال کننده این است که شما می‌توانید با اجاره خودرو هیوندای آزرا گرنجور از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو هیوندای را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو هیوندای آشنا خواهیم شد.

چرا اجاره خودرو هیوندای آزرا گرنجور؟

افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به اجاره ماشین آزرا گرنجور بگیرند. کرایه این خودرو می‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگیرید که در ادامه بیشتر با دلایل اینکار آشنا خواهیم شد تا اگر در شرایط مشابه قرار گرفتید، بتوانید با کرایه خودرو آزرا گرنجور مساله خود را به راحتی حل نمایید.

  • بسیاری از افراد دوست دارند یک عروسی مجلل برگزار کنند اما تامین همه هزینه‌های آن از جمله خرید ماشین برای آن‌ها مقدور نیست. در این مواقع می‌توانند با اجاره خودرو آزرا گرنجور این مساله را به راحتی حل کرده و با کمترین هزینه بهترین عروسی را برگزار کنید.
  • گاهی دوست دارید به صورت دسته جمعی به مسافرت بروید ولی ماشین ظرفیت همه اعضا خانواده را ندارد. در این مواقع نیز می‌توان با رنت خودرو یک سفر رویایی را تجربه کرد.
  • اگر ماشین شما خراب شده و قرار است مدتی در تعمیرگاه بماند، اجاره خودرو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.
  • همچنین افرادی که می‌خواهند خودروهای شرکت آزرا گرنجور را خریداری کنند اما نمی‌دانند کدام مدل برای آن‌ها مناسب است، می‌توانند با کرایه خودرو از مزایا و معایب آن مطلع شوند.
  • عده‌ای هم دوست دارند برای یکبار هم که شده تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را داشته باشند.

بنابراین در یکی از شرایط بالا قرار گرفته‌اید، کرایه خود می‌تواند شما را سریع‌تر به هدفتان برساند.

مزایای اجاره خودرو آزرا گرنجور از آلفا تیم

  • تحویل به موقع خودرو
  • تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
  • وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
  • تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

 

 

اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

خودرو مرسدس بنز از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو مرسدس بنز از مراکز معتبر است. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو عروس مرسدس بنز” به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو عروس مرسدس بنز می پردازیم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

هزینه اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

خودرو مرسدس بنز در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو مرسدس بنز رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های مرسدس بنز را اجاره می دهند.
  6. خودرو مرسدس بنز تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

 

اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

خودرو مرسدس بنز از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو مرسدس بنز از مراکز معتبر است. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو عروس مرسدس بنز” به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو عروس مرسدس بنز می پردازیم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

هزینه اجاره خودرو عروس مرسدس بنز

خودرو مرسدس بنز در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو مرسدس بنز رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های مرسدس بنز را اجاره می دهند.
  6. خودرو مرسدس بنز تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو BMW 328

 

اجاره خودرو BMW 328

اجاره ماشین BMW سری ۳ از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم قطعاً شایسته عنوان “ماشین رانندگی نهایی” است. می‌توانید روی موتور توربو دوقلو برای اسب بخار و گشتاور قدرتمند، و همچنین بهترین راندمان سوخت در کلاس و ایمنی سرنشینان حساب کنید. ماشین کرایه ای همه کاره BMW سری ۳ برای سفرهای کاری حیاتی، تعطیلات خانوادگی پر جنب و جوش و سفرهای جاده ای در سراسر ایران عالی است.

اجاره بی ام و سری ۳ قدرتمند با شرکت آلفا تیم

  • One Smooth Ride:  فرمان ورزشی متغیر تلاش فرمان را تا حدود ۲۵ درصد کاهش می دهد و به دلیل یک شاسی کاملا متعادل که لرزش های جاده را جذب می کند، جهش و صدای کابین کمتری ایجاد می کند.
  • پارکینگ آسان:  وقتی نوبت به پارک BMW سری ۳ شما می رسد، به لطف کنترل فاصله پارک که به شما امکان می دهد به راحتی در تنگ ترین فضاها پارک کنید، بسیار ساده است.
  • سرگرمی خارق العاده:  خودروی اجاره ای BMW سری ۳ شما از آلفا تیم دارای اتصال USB برای تلفن ها و پخش کننده های MP3 برای گوش دادن به موسیقی در حین رانندگی است. علاوه بر این، سیستم Infotainment شما را به نقاط قابل توجهی هدایت می کند.
  • بنشینید و استراحت کنید:  کیفیت داخلی BMW سری ۳ باعث می شود که هرگز نخواهید صندلی خود را با کیفیت بالای داخلی با مواد و صندلی های سطح بالا که برای ارائه بالاترین سطح راحتی به راننده و سرنشینان طراحی شده اند، ترک کنید.
  • ایمنی اول:  BMW به عنوان پیشگام در ایمنی و کارایی، از ترمزهای ۴ چرخ ABS، دستیار ترمز، کمک BMW و کیسه های هوای زیادی برای ایمن ماندن در مواقع اضطراری استفاده کرد.

هزینه اجاره خودرو BMW 328

خودرو بی ام و ۳۲۸ در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو BMW 328  رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های بی ام و ۳۲۸ را اجاره می دهند.
  6. خودرو BMW 328 تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو عروس لکسوس

 

اجاره خودرو عروس لکسوس

خودرو لکسوس از جمله خودرو هایی خاص و لوکسی به شمار می رود که رانندگی با آن حس و حال عجیب و لذت بخشی دارد. این خودرو علاوه بر داشتن ویژگی و امکانات پیشرفته از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار است. البته این قیمت نجومی موجب شده هر فردی نتواند از پس خرید آن بر بیایید. در این صورت بهترین گزینه برای این افراد اجاره خودرو لکسوس از مراکز معتبر است. در ادامه این مطلب”اجاره خودرو عروس لکسوس” به بررسی شرایط، مزایا و هزینه اجاره خودرو عروس لکسوس می پردازیم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شرکت اجاره خودرو آلفا تیم را برای اجاره خودرو عروس لکسوس انتخاب کنیم

  • رزرو آنلاین سه مرحله ای آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
  • شرکت اجاره خودرو برنده جایزه
  • خدمات تحویل سریع در دسترس است
  • ماشین اجاره ای جدید و راحت
  • اجاره خودرو روزانه، هفتگی، ماهانه، کوتاه مدت و بلند مدت
  • دریافت مشاوره رایگان
  • تماس فوری

هزینه اجاره خودرو عروس لکسوس

خودرو لکسوس در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو لکسوس رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های لکسوس را اجاره می دهند.
  6. خودرو لکسوس تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

قیمت خرید و فروش و اجاره پورشه پانامرا

 

قیمت خرید و فروش و اجاره پورشه پانامرا

قیمت خرید و فروش پورشه پانامرا از۴ میلیارد شروع می‌شود که در بالاترین سطح خودروهای لوکس بزرگ قرار دارد. ما در اینجا “قیمت خرید و فروش و اجاره پورشه پانامرا” قیمت پورشه پانامرا براساس فیلترهایی همچون (مدل خودرو، صفر، کارکرده) قیمت گذاری می کنیم. توجه داشته باشید این نوشته در تاریخ “۱۴۰۱/۱۲/۰۱” اشتراک گذاشته شده است. و سعی میکنیم در بازه های مختلفی زمانی بروزرسانی قیمت ها را داشته باشیم. همچنین در ادامه اشخاصی که توانایی خرید پورشه پانامرا را ندارند یا برای چند روز نیاز دارند به عنوان مثال برای مراسم عروسی می توانند از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم رزرو کنند.

قیمت پورشه پانامرا در ایران و دیگر کشورها

نام کشور قیمت واحد پول
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد