x تبلیغات
اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو bmw x4 در تهران

 

اجاره خودرو bmw x4 در تهران

این خودرو اسپرت واقعاً پر قدرتی است. یک موتور ۴ سیلندر توربو و فناوری هیبریدی ملایم ۴۸ ولت تجربه رانندگی باکیفیتی را ارائه می دهد. حتی در ناهموارترین جاده ها، رقبای خود را با سیستم چهار چرخ متحرک BMW و تا قدرت باورنکردنی ۵۱۰ اسب بخار در گرد و غبار رها خواهید کرد. X4 در انواع رنگ های پر جنب و جوش عرضه می شود و با طراحی تیز و اسپرت خود فوراً توجه را به خود جلب می کند. یک مجری واقعی صندلی‌های اسپرت پیشرفته برای حداکثر پنج نفر، راحتی لوکس، را حتی در طولانی‌ترین رانندگی تضمین می‌کنند. شرکت اجاره خودرو آلفا تیم با مناسب ترین قیمت خودرو BMW X4 را اجاره می دهد.

 

اجاره خودرو BMW X4

مزایای اجاره خودرو BMW X4

مسلما با وجود لوکس و جذاب بودن خودرو BMW X4 می توان با اجاره آن از مزایایی که دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگی خودرو لوکس و پیشرفته

کلاس سطح بالا

برخورداری از آپشن هایی که دیگر خودرو ها از آن بی بهره اند.

استفاده از خودرو بی ام و ایکس ۴ برای ماشین عروس به دلیل شیک و جوان پسند بودن

داشتن یک تجربه رانندگی عالی و بدون دردسر در خیابان های شلوغ و پر ترافیک

خودرو BMW X4 جز ماشین های گران قیمتی است، به همین دلیل باید پارکینگ یا محیط مناسبی برای پاک کردن آن در نظر بگیرید.

به طور کلی با خرید خودرو BMW باید هر سال هزینه بسیاری بابت بیمه، مالیات و عوارض بپردازید که با اجاره آن از این هزینه ها بی نیاز می شوید.

مدارک لازم جهت اجاره خودرو BMW X4

همان طور که می دانید، خودرو BMW X4 یکی از گران ترین و باکلاس ترین خودرو های موجود در کشورمان است .معمولا برای اجاره خودرو بی ام و ایکس۴ به یک سری مدارک جهت تضمین و اعتماد سازی باید در اختیار موسسه قرار دارد. این مدارک شامل؛

  • سند ملک به ارزش خودرو بی ام و(اختیاری)
  • گرو گذاشتن کارت ملی
  • گواهینامه معتبر

هزینه اجاره خودرو BMW X4

خودرو بی ام و ایکس ۴ در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو BMW X4  رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

  1. هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
  2. هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
  3. مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
  4. هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
  5. برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های بی ام و ایکس۴ را اجاره می دهند.
  6. خودرو BMW X4 تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

اجاره خودرو تویوتا پرادو

 

اجاره خودرو تویوتا پرادو

تویوتا یکی از معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که با تولید ماشین‌های با کیفیت و لوکس توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهای شرکت تویوتا در ایران نیز بسیار معروف بوده و آمار خرید و فروش بالایی دارد. از آنجایی که ماشین‌های این شرکت دارای مقاومت عالی و طراحی خاصی هستند، قیمت زیادی دارند و به همین خاطر خرید مدل‌های مختلف آن برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست. اما خبر خوشحال کننده این است که شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا پرادو از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا پرادو (Toyota Prado) را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه اجاره خودرو تویوتا پرادو آشنا خواهیم شد.

اجاره خودرو تویوتا پرادو با راننده

در صورتی که دوست دارید بدون دغدغه از سواری ماشین لذت ببرید و در حین رانندگی استراحت نمایید، می‌توانید از خدمات رنت خودرو تویوتا پرادو با راننده استفاده کنید. این خدمت کمک می‌کند تا افرادی هم که دارای گواهینامه رانندگی نیستند، بتوانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

کرایه خودرو تویوتا پرادو بدون راننده

بسیاری از افراد دارای گواهینامه رانندگی هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگی با خودرو تویوتا را داشته باشند. این افراد می‌توانند خودرو تویوتا را بدون راننده کرایه کرده و با خیال راحت به رانندگی بپردازند.

اجاره خودرو تویوتا پرادو با قیمت مناسب

اگر به قیمت روز ماشین‌های لوکس نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها بسیار زیاد است و باید سال‌ها کار کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را داشته باشید. حتی افرادی که درآمد بالایی دارند نمی‌توانند مدل‌های بالاتر خودرو تویوتا را خریداری کنند. اما در اجاره خودرو تویوتا پرادو لازم نیست مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنید. هزینه‌ای که برای رنت خودرو می‌دهید در مقابل قیمت اصلی ماشین بسیار ناچیز است؛ بنابراین همین الان می‌توانید خودروی تویوتا و هر خودروی دیگر را از مجموعه آلفا کرایه کرده و از سواری لذت ببرید.

اجاره خودرو تویوتا پرادو به صورت روزانه

برای کرایه خودرو لازم نیست آن را به مدت طولانی مثل یک ماه و یا یکسال کرایه کنید، چرا که امکان اجاره خودرو به صورت روزانه نیز وجود دارد. کرایه خودرو تویوتا در مجموعه آلفا تیم از حداقل ۳ روز شروع شده و امکان تمدید آن برای بلند مدت نیز وجود دارد. در صورتی هم که پرداخت را به صورت یک مرحله‌ای انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو تویوتا پرادو

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد